понедельник, 23 марта 2020 г.

ОБИРАЙТЕ БУТИ ДОБРОЮ ЛЮДИНОЮ

Незалежно від того, що ви відчуваєте, виберіть сьогодні бути доброю людиною

Мені часто доводилося відчувати біль. Багато людей підводили мене тоді, коли я найменше очікувала або навіть коли зовсім не очікувала цього. Моє серце розбивали, мою дружбу зраджували, мені доводилося вислуховувати образливі слова і упускати прекрасні моменти. І природно, що на всі ці негативні події я реагувала досить жорстко.
Чому ж ми починаємо вести себе так запекло в будь-який з моментів, коли щось починає йти по незапланованого нами сценарієм? Що, якщо у відповідь на негативні обставини, думки і почуття ми почнемо демонструвати любов і доброту? Розумію, це легше сказати, ніж зробити. І буду першою, хто погодиться з тим, що приймати виклик долі з посмішкою на обличчі нелегко. Але варто лише сконцентруватись і зловити правильний настрій, як з злобного демона я починаю перетворюватися на справжнього ангела.
З кожним новим світанком у нас з’являється шанс почати нове життя. Шанс натиснути на кнопку скидання і витратити деякий час, щоб здійснити внутрішню перебудову відповідно до власних потреб.
Може бути, деякі з відбуваються з нами речей були не такі хороші, як хотілося б – наші стосунки складалися невдало, і ми не виявляли належної доброти до себе. Але сьогодні у нас є прекрасна можливість почати день з ясного і доброго наміру.
Сьогодні мій намір полягає в тому, щоб вибрати бути доброю людиною.
Я вважаю за краще бути доброю до себе та інших. Вважаю за краще бути вдячною за все, що зустрінеться на шляху. Кожен виклик – це урок, і кожен урок – це подарунок. Я вибираю люблячу доброту, навіть якщо для її досягнення мені доведеться потрудитися.
Як нам відчути добрий намір у своїх труднощів?
1. Почніть свій день з медитації
Сконцентруйтеся на собі. Подякуйте своє тіло за те, що воно тримає вас, своє серце за те, що захищає вас, і свій розум за те, що він вчиться разом з вами. Зустрічайте себе з добротою.
2. Дихайте
Реагуйте на це життя. Зробіть глибокий вдих, визнаючи, що все, що відбувається з вами є або викликом, або перешкодою. А потім повільно зробите контрольований видих, звільняючись від стресу і напруги. І не забудьте при цьому посміхнутися.
3. Увійдіть в стан усвідомленості
Відновіть зв’язок зі своїм розумом, тілом і духом. Дозвольте тиші омивати вас.
4. Прийміть те, що ви не можете змінити.
Вірте, що Всесвіт піклується про вас, ви перебуваєте в прекрасному подорожі. Прийміть це з любов’ю і добротою.
5. Встановіть своє добрий намір
Подумайте про те, що змушує вас почувати себе щасливим, що наповнює вас любов’ю. Нагадайте собі про це почуття. Нехай доброта наповнить вас від голови і серця і до самих кінчиків пальців ніг. Встановіть свій намір. Відчуйте намір бути сьогодні добрим. Вибери бути сьогодні доброю людиною.
І тоді все стане простіше, обіцяю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

День толерантності

  День толерантності