РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ ТА ВПРАВИ

ІГРИ НА РОЗВИТОК ПАМ'ЯТІ


Для діей віком 3 роки
Розглянь малюнок. розкажи, що на ньому зображено. Спробуй усе запам'ятати.
Розглянь малюнок. розкажи, що на ньому зображено. Спробуй усе запам'ятати.
Cпробуй згадати, що змінилося на малюнку.
Cпробуй згадати, що змінилося на малюнку.
Для дітей віком 4 роки
Уважно розглянь і запамятай малюнки у рамці, потім закрий їх аркушем паперу. Домалюй дівчаткам, рибкам і сонечкам ті деталі, яких не вистачає.
Уважно розглянь і запамятай малюнки у рамці, потім закрий їх аркушем паперу. Домалюй дівчаткам, рибкам і сонечкам ті деталі, яких не вистачає.
Назви все, що ти бачиш на малюнку і постарайся запам'ятати. Через хвилинку, повтори, все що ти бачив.
Назви все, що ти бачиш на малюнку і постарайся запам'ятати. Через хвилинку, повтори, все що ти бачив.
Розглянь малюнок. Запамятай, які предмети намальовані на ньому та як вони розташовані. Через хвилинку повтори все, що ти бачив.
Розглянь малюнок. Запамятай, які предмети намальовані на ньому та як вони розташовані. Через хвилинку повтори все, що ти бачив.
Яких звірят ти бачиш на малюнку і хто що тримає? Запам'ятай!
Яких звірят ти бачиш на малюнку і хто що тримає? Запам'ятай!
Згадай, який предмет мало кожне звірятко.
Згадай, який предмет мало кожне звірятко.
Для дітей віком 5 років
Роздивись картинки.  Постарайся запам'ятати всі предмети. Через хвилину спробуй пригадати, що було намальовано.
Роздивись картинки. Постарайся запам'ятати всі предмети. Через хвилину спробуй пригадати, що було намальовано.
Роздивись картинки. Запам'ятай пари предметів.
Роздивись картинки. Запам'ятай пари предметів.
Постарайся пригадати, що було в порожніх клітинках. Намалюй.
Постарайся пригадати, що було в порожніх клітинках. Намалюй.
Роздивись картинки. Запам'ятай, які предмети намальовані та як вони розташовані.
Роздивись картинки. Запам'ятай, які предмети намальовані та як вони розташовані.
Постарайся пригадати, які предмети помінялися місцями, чого більше немає і що з'явилося нове?
Постарайся пригадати, які предмети помінялися місцями, чого більше немає і що з'явилося нове?


ІГРИ НА РОЗВИТОК УВАГИ


Для дітей віком 3 роки
Знайди на малюнку однакові предмети. Якого вони кольору?
Знайди на малюнку однакові предмети. Якого вони кольору?
Розглянь малюнок. Назви все, що на ньому зображено.
Розглянь малюнок. Назви все, що на ньому зображено.
Уважно розглянь малюнки. Розкажи чим вони відрізняються.
Уважно розглянь малюнки. Розкажи чим вони відрізняються.
Для дітей віком 4 роки
Розкажи, що ти бачиш на малюнку. А скільки всього предметів зображено на ньому?
Розкажи, що ти бачиш на малюнку. А скільки всього предметів зображено на ньому?
Знайди на сторінці дві однакові картинки.
Знайди на сторінці дві однакові картинки.
Розглянь малюнки. Розкажи, чим вони відрізняються?
Розглянь малюнки. Розкажи, чим вони відрізняються?
Знайди такий самий кораблик, який намальований у колі.
Знайди такий самий кораблик, який намальований у колі.
Знайди пару для кожної машинки та кожного глечика.
Знайди пару для кожної машинки та кожного глечика.
Уважно розглянь малюнки. Чим вони відрізняються.
Уважно розглянь малюнки. Чим вони відрізняються.
Домалюй усім будиночкам віконечка, а листочкам "хвостики".
Домалюй усім будиночкам віконечка, а листочкам "хвостики".
Для дітей віком 5 років
Знайди пару кожній парасольці.
Знайди пару кожній парасольці.
Розташуй значки у фігурках за зразком.
Розташуй значки у фігурках за зразком.
Знайди такого самого метелика як в рамці.
Знайди такого самого метелика як в рамці.
Пройди лабіринти, починаючи зі стрілок.
Пройди лабіринти, починаючи зі стрілок.
Гра «Вгадай по тіні» 
Правила гри
Що люблять їсти жаби, їжаки, білки, зайці та ведмеді?
Поклади на білий стіл ласі шматочки для кожної пари тварин. Тіні допоможуть підібрати вірнуїжу. У кого однакова їжа? Чим ще харчуються ці та інші тварини лісу?
Гра містить п'ять великих карт з парами тварин, три карти з вирубними картками з предме ¬тами харчування і трьома круглими картками-картинками. Веселих звірят на круглих карткахмалюк отримує в подарунок для особистої колекції картинок.
Грати можна на уважність і на швидкість підбору пар.
Тривалість гри залежить від інтересу дитини. Допоможіть йому, якщо потрібно, і неодміннопохваліть.
Гра «Вгадай по тіні» допоможе малюкам у розвитку логічного мислення, уваги, зоровоїпам'яті, мови.
Мета гри: формування знань про навколишній світ і відпрацювання навику угрупованняпредметів за формою.



ІГРИ НА РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ


Длядітей віком 3 роки
Роздивись картинки, підбери пару до кожного предмету.
Роздивись картинки, підбери пару до кожного предмету.
Для дітей віком 4 роки
Вибери із малюнків у рамці той, який на твою думку, потрібно поставити замість знака питання. Поясни, чому ти так думаєш.
Вибери із малюнків у рамці той, який на твою думку, потрібно поставити замість знака питання. Поясни, чому ти так думаєш.
Вибери із малюнків у рамці той, який на твою думку, потрібно поставити замість знака питання. Поясни, чому ти так думаєш.
Вибери із малюнків у рамці той, який на твою думку, потрібно поставити замість знака питання. Поясни, чому ти так думаєш.
Знайди зайвий предмет. Поясни чому він не підходить. Назви решту предметів одним словом.
Знайди зайвий предмет. Поясни чому він не підходить. Назви решту предметів одним словом.
Для дітей віком 5 років
Роздивись малюнки. Чого не вистачає на кожному з них?
Роздивись малюнки. Чого не вистачає на кожному з них?
Роздивись половинки картинок. Знайди для кожної картинки відповідну половинку.
Роздивись половинки картинок. Знайди для кожної картинки відповідну половинку.
Роздивись картинку. Що переплутав художник? Розкажи.
Роздивись картинку. Що переплутав художник? Розкажи.
Як ти гадаєш, які фігури пропущено? Намалюй їх самостійно.
Як ти гадаєш, які фігури пропущено? Намалюй їх самостійно.
Підбери латки до килимків. Назви їх номери.
Підбери латки до килимків. Назви їх номери.
Роздивись картинкиЯк ти гадаєш, що було спочатку, а що потім?  Розташуй цифри в кружечках по порядку. Склади оповіданнями за картинками.
Роздивись картинкиЯк ти гадаєш, що було спочатку, а що потім? Розташуй цифри в кружечках по порядку. Склади оповіданнями за картинками.



ІГРИ НА РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ


Дидактична гра "Який настрій"
Лінія емоційно-ціннісного розвитку займає неабияку позицію у новій Програмі розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". вважається, що почуття дитини, її емоції та настрій є дуже важливими для її душевного стану. Тому слід навчати дитину аналізувати власні відчуття, виражати їх, пояснювати причину їх виникнення. Першим кроком до цього мають стати елементарні дидактичні ігри, спрямовані на ознайомлення дитини з різними емоціями на прикладі облич. Це можуть бути як людські обличчя (фотографії чи просто малюнки), так і обличчя тварин, казкових героїв:
радість (веселий, усміхнений, задоволений)
радість (веселий, усміхнений)
страх (зляканий)
сум (сумний, невеселий)
грайливість (веселий, грайливий)
сміх (веселий, усміхнений, задоволений)
подив (здивований, зачарований)
злість (злий, агресивний, недружній)
зухвалість (зухвалий, недружній)
сльози (сумний, плаксивий, нещасливий, засмучений)
гордість (гордий, впевнений)
спокій (спокійний, врівноважений)
Зображення різних емоцій



ІГРИ ТА ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ


Для дітей віком 3 роки
Допоможи білочці дістатися до грибочків. Проведи лнінію по доріжці.
Допоможи білочці дістатися до грибочків. Проведи лнінію по доріжці.
Домалюй сонечку промені та штахетинки до паркану. Проведи прямі лінії рівно і красиво.
Домалюй сонечку промені та штахетинки до паркану. Проведи прямі лінії рівно і красиво.
Для дітей віком 4 роки
Проведи яблука, намагаючись не виходити за контури яблука, гриба, моркви і не відриваючи олівця від аркуша.
Проведи яблука, намагаючись не виходити за контури яблука, гриба, моркви і не відриваючи олівця від аркуша.
Повтори лінії поверх чорних, починаючи від стрілок. Постарайся не відривати олівець і не відхилятись від лінії.
Повтори лінії поверх чорних, починаючи від стрілок. Постарайся не відривати олівець і не відхилятись від лінії.
Допоможи машині доїхати до будиночка.Проведи лінію по середині доріжки, не відриваючи олівець від аркуша і не "зїжджаючи" з дороги.
Допоможи машині доїхати до будиночка.Проведи лінію по середині доріжки, не відриваючи олівець від аркуша і не "зїжджаючи" з дороги.
Заштрихуй фігурки у напряму вказаному стрілками.
Заштрихуй фігурки у напряму вказаному стрілками.
Розфарбуй нижній малюнок такими самими кольорами як верхній.
Розфарбуй нижній малюнок такими самими кольорами як верхній.
Для дітей віком 5 років
Виконай штрихування фігур у напрямку, вказаному стрілками.
Виконай штрихування фігур у напрямку, вказаному стрілками.
Розфарбуй малюнки різними кольоровими олівцями.
Розфарбуй малюнки різними кольоровими олівцями.
Намалюй в порожніх квадратах точно такі ж фігурки.
Намалюй в порожніх квадратах точно такі ж фігурки.
Намалюй поруч таку саму фігуру по точках.
Намалюй поруч таку саму фігуру по точках.
Домалюй візерунки по клітинках.
Домалюй візерунки по клітинках.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

День толерантності

  День толерантності